wtorek, 24 lipca 2012

Rozdział 8


**Oczami Harrego **
Usłyszałem muzykę.Czyżby impreza w domu ?Właściwie ucieszyłem się .Postanowiłem zaszaleć.Dlatego wybrałem się do garderoby Malika i ubrałem jego czarne rurki to tego koszulkę z Guns n Roses i czarną skórę.Nie powiem wyglądało to dosyć ciekawie.Zszedłem na dół.Panował tam wielki jeden chaos,którego nie dało się opisać.Wszędzie było pełno alkoholu i jedzenia.Nasz Horan był tak pijany ,że leżał na podłodze i chyba spał.Zayn majstrował przy mikserze jednak miał z tym problem i nie mógł nawet położyć płyty na swoje miejsce.Nawet Liam miał dobrze wzięte jednak on zajmował się jakąś dziewczyną z burza loków.Właściwie to gdzieś ją już widziałem.Może w telewizji ?Chyba tak.O ile się nie mylę tańczyła w jakimś programie.E.. no chwila.
-Przecież mam się zająć sobą-pomyślałem i udałem się do stolika z alkoholem.Wypiłem parę głębszych.Muszę przyznać,że to było naprawdę fajne.Postanowiłem wypić jeszcze parę drinków.Gdy zaczęło mi się nie źle kręcić w głowie postanowiłem pójść potańczyć.Wbiłem się w tłum i zacząłem skakać jak oszalały.Stwierdziłem ,że ta noc będzie nie zapomniana.W mojej głowie cały czas chodził Lou.Miałem straszną ochotę go pocałować.A,że dzisiaj miał być szalony dzień a alkohol powodował swoje postanowiłem to zrobić.Szukałem wzrokiem Louisa jednak nigdzie nie mogłem go znaleźć.Gdy przechodziłem po wszystkich pomieszczeniach w domu momentami wybuchałem niepohamowanym śmiechem.Zresztą gdybyście widzieli miny tych ludzi,którzy się seksili....Gdy obszedłem wszystkie kąty naszego domu pomyślałem,że Lou jest na zewnątrz i nie myliłem się.Tommo siedział na ławce koło basenu i patrzył na mnie śmiejąc się pod nosem.Muszę tu zaznaczyć ,że dojście do niego było dla mnie nie złym torem przeszkód te wszystkie drużki i kamienie.Gdy już byłem tak blisko musiałem się potknąć o głupi kamień i wpaść do basenu.Oczywiście Lou skoczył za mną.Właściwie to nie wiem po co skoro miałem grunt.Jednak Louis w obcisłej i zmoczonej koszulce to to czego pragnąłem.Przywarłem go do jednej z ścian basenu.Błądziłem ręką po jego torsie.On dla ułatwienia zdjął koszulkę a ja zrzuciłem przemoczoną i ciężką skórę.Lou całował moją szyję po czym nasze usta w końcu się spotkały a języki toczyły nie złą bitwę.Lou zdjął moją koszulkę i rozpiął pasek od spodni w których co raz bardziej narastało napięcie.Lou spojrzał na mnie tym swoim wzrokiem po czym wziął mojego członka do ręki i delikatnie jeździł w górę i w dół.Szczytowałem...
-Harry ! Obudź się ! -usłyszałem głos Lou
-Co?! Myślałem,że to się dzieje naprawdę.-krzyknąłem przerażony.
-Co naprawdę ?
-Nic.
-Chodź impreza na dole się rozkręca.
-Okej zaraz zejdę.
-Okej.
-Harry ?
-Tak ?
-Zmień sobie pościel.
-Dlaczego ?
-Spójrz i zobacz-gdy spojrzałem cały poczerwieniałem.
-Harry nie wstydź się każdy z nas ma mokre noce.
-Ty też ?
-Nie ja jestem za stary.
-Aha.
-Nie przejmuj się i chodź-usłyszałem po czym drzwi mojego pokoju się zamknęły.Rzuciłem się na łóżko.
-Coś jest ze mną nie tam-pomyślałem.Czy ja własnie fantazjuję o moim przyjacielu?Nie nie mogę przecież jestem chłopakiem i powinny mnie podniecać dziewczyny.Ubrałem się w pierwsze lepsze ciuchy i zszedłem na dół.Było podobnie jak w moim śnie.Tylko,że Liam nie był pijany,ale faktycznie zarywał do jakiejś laski którą widziałem w tv.Niall był strasznie pijany ,ale nie leżał na podłodze a Zayn był identyczny jak w śnie.Wypiłem parę kieliszków wódki jednak dzisiejszego dnia gorzki trunek mi nie podchodził.Poczułem zapach dymu tytoniu i naszła mnie chęć na papierosa.Wyszedłem przez szklane drzwi i usiadłem na ławce koło dziewczyny palącej szluga.Poprosiłem o jedną i uzyskałem ją bez większych problemów.Wziąłem ją do ust i przyłożyłem ognia.Głęboki wdech i papieros już się palił.Zaciągnąłem się pięć razy i wyrzuciłem peta za siebie.Poprosiłem jeszcze o jedną fajkę.Dziewczyna nic nie mówiąc podała mi opakowanie z 3 papierosami.
-Tylko nie wszystkie od razu-zaśmiała się i poszła.
Spaliłem je do końca.Zastanawiając się co ze mną jest nie tak.Po czym wszedłem z powrotem do domu.Dziewczyna ,którą poznałem w ogrodzie tańczyła w tłumie postanowiłem tam wbić.Wypiłem jeszcze jednego kieliszka popiłem sokiem i ruszyłem na parkiet.Tańczyłem z nią przez chwile po czym spytałem jak ma na imię.Nazywała się Jurne.
-Nawet ładnie-pomyślałem.Po czym zaczęliśmy ocierać się o siebie.Takie tańce i wygłupy zaprowadziły nas  do mnie na górę.Dziewczyna położyła się na łóżku a ja przywarłem do niej ciałem.Całowałem ją w usta a potem niżej.Jurne zdjęła koszulkę a ja odpiąłem  jej stanik.Widać było,że dziewczyna się podnieciła.Postanowiłem w nią wejść.Założyłem prezerwatywę i wszedłem.Ruszyłem do przodu potem do tyłu jednak nic się ze mną nie działo.Wycofałem się i przewróciłem na drugi bok.
-Wybacz nie mogę-powiedziałem.
-Okej.Rozumiem.
-To fajnie,że rozumiesz bo ja nie.
-Czego ?
-Dlaczego nic się ze mną nie dzieje ?A raczej czemu nic się nie dzieje z moim kumplem.
-A ja wiem.
-??
-Po prostu cie nie podniecam.-powiedziała po czym opuściła mój pokój.Może miała racje.Może muszę wyrwać jakąś inną laskę ?Jednak nie dziś.Była 6 nad ranem i nie chciało mi się zupełnie nic.Umyłem się przebrałem pościel i poszedłem spać.


***
Czytasz --> KOMENTUJESZ 

Trochę postanowiłam was zaszokować.Nie wiem czy mi sie udało : > 
Zmieniłam wygląd ; D Jak wam się podoba ? 
Jeżeli chcecie sie dodawać do obserwujących to ten gadżet znajduję się teraz na dole : ) 
I tak jak mówiłam w poprzedniej noce możecie pisać co chcieli byście,żeby było dalej ; D 
Kolejny rozdział nie wiem kiedy się pojawi bo teraz będą szykowały mi się wyjazdy : P 

28 komentarzy:

  1. fajny :)
    wygląd - śliczny :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha to mnie rozwaliło:
    -Harry nie wstydź się każdy z nas ma mokre noce.
    -Ty też ?
    -Nie ja jestem za stary.
    -Aha.

    sikam xd
    Wygląd śliczny oczywiście ♥
    Czekam na następny :D

    @11puchacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha jaki szok ; o
    Dobrze pomyślałaś z tym snem : )
    zajebiście <33333

    OdpowiedzUsuń
  4. Super .. Naprawde super ..
    Podoba mi sie to .. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahhahha. rozwaliłaś xDDD
    zajebiście sis ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. No niech się wreszcie pocałują nooo !!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak mi słów... po prostu piszesz ZAJEBIŚCIE!!!
    Masz wielki talent <3
    Chciałabym żeby Hazz i Loui byli parą, tylko żeby to Harry np. przygotował kolacje przy świecach i wyznał miłość Louisonwi. To by było super <3
    Po prostu chcę żeby byli razem i tyle.
    Jeszcze raz PISZESZ ZAJEBIŚCIE <3
    Czekam na następny :)
    Bay :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląd jest zajebisty i rozdział tak samo <3 cudoo

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahahahahaha nie mogę to jest zajebiste !!!!!! Wygląd wolałem tamten był bardziej sexy !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebiaszcze;p Te mokre noce, wyjebane w kosmos.;] Haha. Co do wyglądu jest świetnie jednakże wcześniejszy obrazek był lepszy. Taki sexi. Czekam na następny. [Larry: becausetruelovecannothide.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  11. haha ;D udało Ci sie mnie zaskoczyc ;D brawo, bo rozdział zajebisty i mysle, ze najlepszy z tych wszystkich <3 ciesze sie ze dodałas bo potrzebuje czegos pozytywnego ;D czekam na NN ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurwa ten moment :
    " ... .Przywarłem go do jednej z ścian basenu.Błądziłem ręką po jego torsie.On dla ułatwienia zdjął koszulkę a ja zrzuciłem przemoczoną i ciężką skórę.Lou całował moją szyję po czym nasze usta w końcu się spotkały a języki toczyły nie złą bitwę.Lou zdjął moją koszulkę i rozpiął pasek od spodni w których co raz bardziej narastało napięcie.Lou spojrzał na mnie tym swoim wzrokiem po czym wziął mojego członka do ręki i delikatnie jeździł w górę i w dół.Szczytowałem...
    -Harry ! Obudź się ! -usłyszałem głos Lou
    -Co?! Myślałem,że to się dzieje naprawdę.-krzyknąłem przerażony. ... "
    ja już myślałam że.. ekhm.. no właśnie a to tylko sen był ;/
    ale ogólnie opowiadanie zarąbiste, trafiłam tu jakieś 15 min temu, przyczytałam od początku i musze przyznać ze historia mnie zaciekawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebisty kurwa już nie mogę doczekać się 9 rozdziału ale pomysłów nie mam żadnych.

    OdpowiedzUsuń
  14. boski ! pisz dalej, czekam bardzo niecierpliwie na nexta *.*
    przy okazji zapraszam do mnie: http://remember-me-niall.blogspot.com jeśli możesz to zostaw komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega <3 pisz szybkoo :3

    OdpowiedzUsuń
  16. next ; 33333333333333

    OdpowiedzUsuń
  17. mmmm.....zajebiście po prostu ;) niech się pocałują ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahha...No to mnie rozwala ;)

    Świetne czekam na NN :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne ;) czekam na nn
    AGA :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow zarąbisty zresztą jak wszystkie THIS IS F*CKING AMAZAYN ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Łooo matko *.* A ja już myślałam, że to NIE był sen a tu YEP i " - Harry obudź się.. " Kurwa, no nie! ;p Ja czekam na TEGO Larry'ego i niech się dzieje co chce hahaha :P Przecież Hazza coś ten teges.. dobra mniejsza :D


    tak btw to też wzięło mnie na Larry'ego i zaczęłam pisać bloga, także zapraszam - http://nobody-knowsx.blogspot.com/ - może zajrzysz :*

    OdpowiedzUsuń
  23. no, no :D robi sie coraz ciekawiej ^^

    @peaceanddddlove

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy next? Pomysł z sen bardzo mi się podobał! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wpadłam na twojego bloga przez przypadek, ale od razu mi się spodobał u musiałam przeczytać wszystkie rozdziały ;)
    Hahaha genialny ;D
    Już myślałam że to wszystko działo się na prawdę, a to był tylko sen. Czuję się oszukana -.- ;)
    Powiadomiłabyś mnie gdy pojawi się kolejny rozdział? ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedy nowy rozdział ? : )

    OdpowiedzUsuń
  27. Zajebisty ♥ kocham tego bloga wchodzę codziennie, żeby zobaczyć czy jest nowy rozdział, ale go nie ma i nie mogę się doczekać nowych ♥
    Mam nadzieję,że Harry i Lou będą razem, ale nie tak od razu ♥ ♥ ♥
    ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń