środa, 4 lipca 2012

Rozdział 4

**Oczami Louisa **
Zdenerwowany nie wiedziałem gdzie mam się podziać . Tylko jedna myśl przyszła mi w tamtej chwili do głowy . Była to myśl powrotu do domu . Tak jak pomyślałem tak zrobiłem . Gdy wszedłem do domu . Spojrzałem na przyglądającą się mi mamę . Chyba wiedziała o co chodzi . To matczyne przeczucie . W milczeniu udałem się na górę . Położyłem  się na łóżku i włączyłem laptopa . Wszedłem na twittera . Fani już do mnie pisali i pytali dlaczego odszedłem  z 1D .Zastanawiałem się skąd wiedzą . Jednak nie miałem zamiaru w to wnikać  . Zamknąłem laptopa i położyłem się spać .

**Oczami Narratora **
Gdy członkowie One Direction dowiadują się o odejściu Lou są załamani  tak samo jak fani .Każdy dzień od odejścia Louisa z zespołu jest dla chłopców udręczeniem . Fani są wkurzeni  . Dosyć , że codziennie do nich piszą to przed ich domem robią wielkie strajki . W końcu jeden z nich  nie wytrzymuje i pisze na  Twitterze , że Lou jest gejem . Oczywiście tym chłopakiem jest Harry .Fani nie są pewni jak zareagować na te wieść . Jedni przyjmują to pozytywnie a drudzy negatywnie . W tym samym dniu , gdy chłopacy dowiadują się o tym co zrobił Hazza wpadają w szał . To miał być ich sekret a on ujawnił to całemu światu . Było im szkoda Louisa w końcu to był ich przyjaciel . Zawsze miał takie same prawa jak oni . Pewnego dnia chłopacy udzielają wywiady dla stacji radowej . Na początku opowiadają swoją historię jak to w każdym wywiadzie a później przychodzi czas na pytania widzów . Oczywiście najczęstszym pytaniem było ''Dlaczego Lou nie jest w zespole ?'' . Jednak jedna fanka i jedno zdanie spowodowało cisze wśród nich - ''One Direction rozpada się '' .
- Nic się nie rozpada . Mamy tylko chwilowy kryzys - krzyknął po jakimś czasie wkurzony Liam i na tym zakończył się radiowy wywiad . Nad ranem Niall postanawia jechać do Louisa . Gdy już dojechał na miejsce nie pewnie puka do drzwi . Otwiera je mama Lou . Nic nie mówiąc wpuszcza blondyna do domu .
-Prawe drzwi na lewo - krzyknęła z daleka .
Niall grzecznie jej posłuchaj i poszedł według wskazówek . Gdy stał już pod drzwiami cicho zapukał po czym przekroczył próg dzielący korytarz od pokoju Tomma .
-Siema stary musimy pogadać .
-Nie taki stary okej ? - zaśmiał się Lou
-No dobra nie taki stary .
-No to w czym sprawa ?
-Chcemy żebys wrócił . Bez ciebie nic nie wychodzi . A poza tym 1D  istnieje tylko z tobą .
-Niall to  miło ale ja już nie wrócę .
-Przestań ! Wrócisz i bez gadania .
-Niall nie . Ja nie potrafię . Widziałeś jak Harry na mnie reaguje . Jak fani to widza . Przeze mnie wszystko się zjebało .
-Louis bez ciebie nie wyjdę z tego domu - po tych słowach w Louisie coś pękło . Wtulił się w Horana i tak zasnęli .

W tym samym czasie  oczami Hazzy
Doszło do mnie , że postąpiłem bardzo źle . Postanowiłem, że przeproszę Louisa . Pojechałem więc do niego . Pukałem i dzwoniłem jednak nikt nie otwierałem . Pomyślałem ,że wejdę bo drzwi były otwarte . Pokierowałem się do pokoju Tomma . Dobrze wiedziałem gdzie się znajdował bo często tam bywałem . Cicho uchyliłem drzwi i to co zobaczyłem wryło mnie w podłoże . Zobaczyłem Wtulonego Louisa w Nialla . - Czyżby byli gejami ?  - pomyślałem po czym zamknąłem drzwi i wróciłem do naszego domu . Po drodze stwierdziłem , że nie będę się w to mieszał . Tym  razem nie po pełnie takiego samego błędu co wtedy . Choć szczerze mówiąc zaskoczyłem dlaczego Niallowi nie przeszkadzało to , że Lou jest gejem .


***
Czytasz ? -- > KOMENTUJESZ 
Jesteś ? - dodajesz się do OBSERWUJĄCYCH 
Rozdział nie pojawi się wcześniej niż bd min 25 komentarzy .
Dzięki za wszystko  <33333333333333333

40 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego, ale jak wszedł Harry i zobaczył Nialla z Louisem to chciało mi się śmiać : D
    jest świetny, czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :D Jaka zmiana Harry'ego? Wgl to super i taki Horanek mi się podoba taki troskliwy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. żal mi Harry'ego -.- xdd ale sądząc po nagłowku bd razem :D:D:D

    @peaceanddddlove

    OdpowiedzUsuń
  4. megaaa siostro ! ♥
    ale że Horanek gejem ? hihi XD

    OdpowiedzUsuń
  5. ło, powiem, że troszkę 'wryło mnie w podłoże' Nialler GEJEM ??? o nie :D tylko nie to hahahah
    ogólnie to baaaardzo mi się podoba i wyczekuje z niecierpliwością kolejnych :D

    zapraszam do czytania mojego nowo powstałego bloga :)
    http://thetruthisall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niall gejem :D Jebłam... no serio.. spadłam z krzesła bo zaczęłam się śmiać. Hahaha. Ale rozdział fajny :) Boże, A gdzie Larry, przecież ten blog o Larrym ! Kocham Nialla ale nich się odpierdoli od Lou bo tylko Hazza pasuje do Lou. Ale Horan rozpierdolił system. Hahaha. Masta Horan wkracza do akcji. :d Hahahahaha. Nie no spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O fuck . Niall gejem ? Zryło mnie . ahahahahaha : D
    a tak zajebioch nexta szybko : 3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarąbiste czekam na kolejny<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Megaa . ; ] Ale Niall . ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej.! Nareszcie nowy. Tylko szkoda, że taki któtki. Hmm.. Robi się ciekawie. Zwłaszcz z tą całą sprawą.. No i jescze ten Nialler niewiem może tylko mi się wydaje, ale mam podejrzenia, że nasz blondynek skrycie podkochuje się w Lou. Czy mam rację.? Dodaj szybko następny. Pozdrawiam Anka.x.D. [@Larry1DLove]

    OdpowiedzUsuń
  11. Super !! Ja chce już nowy rozdział :) pisz pisz ! Komentujemy !!

    OdpowiedzUsuń
  12. wowww o kurde niezle
    zajebiscie piszesz
    czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie piszesz nie mogę się doczekac następnego;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie chcę się powtarzać ale piszesz świetnie... Mam nadzieje że długo będziesz pisać tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne!!! Czekam na kolejny;)

    Larry <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty piszesz tego blooga tylko dla komentarzy czy co? Min. 25 kom to będzie nowy rozdział .... eee ... no słuchaj piszesz przede wszystkim dla siebie no chyba że dla obserwujących i komentarzy to napisz nam o tym.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jprdl :D Te rozmyślania Harrego mnie rozwalają^^
    Bista notka:D
    Natusss24

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tam wole żeby harry zakochał się w lou! Larry forever :)
    buziaki życzę weny AGA

    OdpowiedzUsuń
  19. Boska Notka !!! czekam na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna !!! Czekam na następną ! < 333

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba potrzebujesz szczerości.
    ja wiem, że w tym kraju nie można się wyrazić, więc zapewne zaraz będzie pod tym masyw hejtów, ale cóż. Wiem, że masz bardzo dużo obserwujących, czytających, a także pochwalających to co piszesz, ale mogę się założyć, że znajdzie się osoba, która także podzieli moje zdanie. Mianowicie. Żeby pisać cokolwiek trzeba umieć, nie mówię, że Ty nie umiesz, ale przeczytaj jakiś Twój rozdział, a kogoś innego, kogoś doświadczonego. Miałaś wcześniej bloga, więc nie rozumiem w czym problem. Po pierwsze mieszasz czasy, co dla ludzi wyczulonych jest naprawdę denerwujące. Spacje po między interpunkcją... Dziewczyno! Niby nie przeszkadza, ale jednak. Przecież najprostszy word poprawi Ci te błędy. Całość jest nijaka, szybka akcja, rozdział krótki, a Ty jeszcze oczekujesz 25 komentarzy...
    przepraszam jeżeli uraziłam. Może się poprawisz, może nie. Może usuniesz ten komentarz, może nie.
    tak czy inaczej życzę weny i mam nadzieję, że nie przepuścisz tej uwagi, a może coś poprawisz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No sory piszesz mi , ze mam przeczytać blog kogoś doświadczonego ? No ej w końcu on jest doświadczony a ja nie i nie muszę pisać jak nie wiem jaka pisarka bo to jest mój blog . To , że mieszam czasy no może . Osobiście nie zauważyłam tego . A jeśli chodzi o spacje między interpunkcją to robię ją bo lubię . A jeśli uważam , że fabuła jest nijaka to nie czytaj ...

      Usuń
    2. P.S
      Dzięki za szczerość xD

      Usuń
    3. Oczekujesz szczerości a nawet nie potrafisz jej przyjąć tylko od razu się bronisz. Z tymi spacjami : spoko, lubisz, ale nie każdemu się to podoba, bo to jest wręcz denerwujące! Rozdziały już drugi raz mówię, że są krótkie. I akcja tez za szybko się toczy. Jedynce co mi sie tu podoba to kolorystyka bloga.

      Usuń
    4. Chyba po to jest opcja ''odpowiedz '' . I jejciu nie podoba się to nie czytajcie i nie wchodźcie . Takie trudne do pojęcia ? : >

      Usuń
  22. Boski *_*
    Czekam na następny .
    Zapraszam do mnie, drugi rozdział : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. To jest boskie. Chodź na początku wkurzała mnie reakcja Harry'ego. Ale dobrze, że się zmienił.
    Świetny blog : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, choć postaraj się zrobić tak, żeby Lou był z Hazzą. Bo wkurwia mnie Harry.

      Usuń
  24. Super! Nie mg doczekać się nn! ♥
    P.P Super nagłówek!
    Zapraszam do mnie ----> http://im-dying-just-to-know-your-name.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Powiem szczerze, że nie sądzę, iż Niall byłby gejem, on po prostu jest dobrym przyjacielem, który wie, że (że tak napiszę) Louis nie zrobi mu krzywdy ;D Więc nie sądzę, aby Niall jest gejem, ale się okaże;) Pisz szybko następny rozdział, niech się wszystko wyjaśni ;)
    Zapraszam także do nas, ósmy rozdział ;)
    morethanamity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Tusia , nie jesteś sama . ! xD Ja się śmiałam jak to przeczytałąm i też nie wiem dlaczego . Proszę o rozdział piąty i kolejne . : )

    Ludzie , pomyślcie . Właścicielka bloga robi to dla siebie i dla nas , a nie dla komentarzy i obserwujących . : - )

    Pozdr , Natalia . ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. i co jest 31 ! moz wiecej troche akcji ok ? dzekuje .niech bd w koncu LARRRRRRY

    OdpowiedzUsuń
  28. Zajebisty blog, bardzo mi się podoba.
    Zapraszam Do Mnie Na : http://1d-kissmeforlove.blogspot.com/ Pojawil Sie Prolog.

    OdpowiedzUsuń
  29. To jest MEGA!!!!!! zapraszam do siebie - http:\\lifeisbrutalxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. tyryryry, czyżby Nouis? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniała się podpisać XD

      @peaceanddddlove

      Usuń