sobota, 16 czerwca 2012

Prolog

Wszedłem do naszej bazy czyli domu na drzewie i spoglądałem na skulonego w kącie Louisa ,który nie był w najlepszej formie .
-Harry . Ja tak dłużej nie umiem , rozumiesz nie umiem . - powiedział szlochający Tommo 
-Jak ? 
-Obiecasz , że nikomu nie powiesz ? 
-Obiecuję . 
-Ja ..Ja.. 
-No co ! ? 
-Ja jestem innej orientacji .
-Co ? 
-No to . Jestem gejem .
Te słowa wmurowały mnie w podłoże . Mój kumpel z zespołu gejem ? O nie . Spojrzałem na niego z obrzydzeniem i pokierowałem się do wyjścia .


***
Jest prolog . Na razie taka akcja a później dopiero się trochę rozwinie ( :

25 komentarzy:

  1. ooo, zaapowiada się ciekawie siostro ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. no, no. fajnie, fajnie :D

    zaaga x

    OdpowiedzUsuń
  3. Ożeż :D Dawaj szybko 1 rozdział :D Prolog bisty :D
    Wgl opowiadania o Larrym są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow :O oni mają być razem, lepiej niech Hazza nie wybrzydza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z niecierpliwością czekam na nowy rozdział!!!
    Buziaki:* AGA

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na kolejny rozdział . Chętnie będę czytać . ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez obrazy ale ja pierdole... wy naprawde chcecie zeby oni byli gejami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati to tylko blog ... Jak ci się nie podoba to nie czytaj i zamknij to okienko : )

      Usuń
  8. żal....ten nagłówek jest ohydny ! ty jesteś uch fanką czy hejterką bo już nie ogarniam ?! nie możesz pisać normalnie o one direction tylko o Larrym ? Ja lubię ogólnie Larre'go ale w sensie że wiem że wszystko dla beki. Ale to pisanie i ten nagłówek który strasznie odstrasza....OGARNIJ SIĘ !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZGADZAM SIĘ Z TYM ! NAGŁÓWEK OHYDNY !

      Usuń
    2. nie nie mogę . nie pasi ? spadaj !

      Usuń
    3. Ty lepiej spadaj z tymi imaginami....nie wiem jak fankom mogą się podobać imaginy typu że oni są gejami ?! WTF ?! + ten nagłówek.... oO
      Żal mi cię......

      Usuń
    4. Po pierwsze z jakimi imaginami ? Ja tu bloga pisze ! A po drugie ''żal mi cie '' ? Nie zbyt oryginalny tekst : )

      Usuń
    5. Pisz sobie co chcesz....Oryginalna to ty nie jesteś ! :)

      Usuń
    6. hahaha ! :) popieram :P

      Usuń
    7. oj anonimki . . . nie bd już dłużej kontynuować tej konfrontacji bo widzę że do niczego nie dojdziemy ...

      Usuń
    8. niektórzy chyba nie rozumieją co znaczy FANFICTION. każdy ma inne poglądy na świat. jeśli nie lubicie opowiadań o larrym to po jaką cholerę zaglądacie na takie blogi. jak mi się coś nie podoba to nie wytykam tego bo o gustach się nie dyskutuje. a co do oryginalności to wy anonimy nie błyszczycie z przereklamowanymi tekstami ' żal mi cię ' . tylko pogratulować głupoty..

      Usuń
    9. Ja pier**** :D wy myślicie że macie konta to lepsze od anonimów ?! To weź kurde zmień żeby nie mogły dodawać komentarzy i będziesz miała spokój...sztuczne problemy. Ale i tak popieram że ohyda...zastanów się co piszesz ,czy też jesteś oryginalna...oj dzieci dzieci...

      Usuń
    10. Twoje poglądy mnie powalają . . . Ale bd mądrzejsza i ustąpię takim ... jak wy : )
      P.S
      Dzięki . Nabijacie mi liczbę komentarzy i podnosicie liczbę wyświetleń hahahahahah

      Usuń
    11. nie podoba wam się blog to CTRL+W i wypierdalać :>

      Usuń
    12. Powiem ci jedno spie*dalaj ! :)
      pozdro :>

      Usuń
  9. jak polecias swojego bloga? Dopiero zacynasz a juz masz w chuj obserwatrow. Ja tez chceeee

    OdpowiedzUsuń
  10. Głupia jesteś!Ale z cb. hejterka oni się wygłupiają!!!Oddaj mi 2 minuty życia!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sorry może i to jest tylko blog,ale możesz pisać tak jak fanka?hejterzy to czytają i myślą,że są gejami!!!Nw,czy lubisz 1D.Ale directionerki nie lubią jak obrażają ich idolów!!!

    OdpowiedzUsuń