niedziela, 6 stycznia 2013

Brak Weny : c

Bardzo ,ale to bardzo przepraszam !

 Próbowałam już wiele razy napisać tu rozdział ,ale nie umiem po prostu nie umiem stworzyć ani zdania : cccc Jak wiecie mija już miesiąc a ja jeszcze nie dodałam rozdziału co bardzo mnie szokuje bo jeszcze nigdy nie miałam takiej przerwy. 
Nie mam pojęcia kiedy będzie tutaj kolejny rozdział ! Może pojawić się niedługo a może dopiero np. za tydzień ! Jednak postaram się jak najszybciej dodać tu rozdział !
Szczerze nie  mam nawet pomysłu na kolejny rozdział  ! : c
Tak wg chciała bym spytać jak ma zakończyć się opowiadanie ? 
Chcecie by był happy end czy może wolicie smutne zakończenie ? Piszcie może da mi to jakiś pomysł ( :

17 komentarzy:

  1. czekam nie cierpliwie na następny rozdział..., a co do zakończenia to happy end :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie,że ma być Happy End !!!! Niech Lou i Hazz w końcu będą razem tak naprawdę ...no napisz jakąś scenkę +18 ;D
    Czekam na rozdział !!

    OdpowiedzUsuń
  3. HAPPY END oczywiście ! I może niech Harry i Louis będą w końcu razem !! ;p Czekam na ten rozdział <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się . (: Rozumiem co to brak weny , sama prowadzę bloga i wiem jak to jest . :) . No , anpewno Happy End , i żeby Louis i Harry byli znów razem . :D To najważniejsze . ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam jestem zwolenniczką happy endów ... może nie takich bardzo typu i żyli długo i szczęśliwie póki śmierć ich nie rozłączyła, ale lubię jak dobrze kończy się film, serial czy opowiadanie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. happy end +18 nie moge sie doczekać

    OdpowiedzUsuń
  7. Może być happy end z dodatkami +18 tak dla lepszego czytania. :D Czekam na next. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. happy end i jakieś +18 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przejmuj się my poczekamy :D Fajnie by było żeby znalazły się scenki +18 i smutne zakońćzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. no oczywiście, że ma być HAPPY END.! i niech w końcu Lou i Hazz będą razem.! i mogłaby być scenka +18. ^^
    P.S.: Weny życzę. =))

    OdpowiedzUsuń
  11. Happy end!! Takie efektowne zakończenie. Życzę weny i zapraszam do mnie jeśli możesz http://wordarelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Happy End. ! :-). Poczekamy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Happy End oczywiście !!!!! :D No i zgadzam się z powyższymi komentarzami...napisz scenkę +18
    Życzę dużo weny :3;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój blog został nominowany do LA. Zapraszam na mojego bloga w celu pozyskania więcej informacji ----> http://nevergiveuphope1231980.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam wole happy end!! XD

    Zapraszam serdecznie na nowego bloga;
    Fabuła.



    Harry, sprawiający problemy nastolatek, trafia na studia artystyczne. Do klasy dołącza Louis - jego anioł, który ma za zadanie go nawrócić. Co się stanie jeśli ludzka słabość przezwycięży Louisa? Czy Harry zniszczy jego anielską czystość? Czy Harry da Lou'iemu przesmak młodości? Miłości? Czy każdy dotyk Harrego będzie sprawiał, że Lou uzależni się od niego? Czy ich niewidzialna, silna nić zbliży ich do siebie jeszcze bardziej?

    angelisirresistible.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dalej dalej dalej, bo czekam! ;c

    http://bellabetty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń